piątek, 10 kwietnia 2015

6# Jak wygładzić paznokcie domowym sposobem? Czyli inne zastosowanie pasty i szczoteczki

Witam! Czy ktoś jeszcze postanowił zrobić sobie dzisiaj przerwę od szkoły? 
Wpadłam dzisiaj tutaj z zamiarem pokazania Wam, jak w szybki i bardzo łatwy sposób można wygładzić? Tak, to chyba dobre określenie..."wygładzić" swoje paznokcie. Enjoy!☺


Do wykonania takiego zabiegu wygładzającego będą nam potrzebne rzeczy, które na pewno macie w domu i jestem przekonana, że używacie ich na co dzień. Są to pasta do zębów oraz szczoteczka do czyszczenia paznokci. Najlepsza będzie taka mała, jaką możecie zobaczyć na zdjęciu obok. Jeżeli nie macie takiej, można użyć większej, lub po prostu szczoteczki do zębów. Nie muszę tu chyba pisać, że jeśli jej użyjecie, nie będzie się już nadawać do szczotkowania zębów? ;)



Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć jak moje paznokcie wyglądały "przed". Jak widzicie na paznokciach widać, przepraszam ale nie mam pojęcia jak to określić, paski(?), które bardzo nieestetycznie wyglądają. Zwłaszcza pod jasnym lakierem. Z tego właśnie powodu, ja wykonuję sobie takie czyszczenie paznokci zawsze gdy mam zamiar później zamalować pazurki bezbarwnym lakierem, a maluję je na taki kolor bardzo często. Co tu ukrywać? Same widzicie na zdjęciu jak bardzo zniszczone, połamane i niekształtne są moje paznokcie.

Przejdźmy do sposobu wykonania. Na szczoteczkę nakładamy pastę, czyścimy paznokcie jak zawsze. Nie trzeba robić to przez jakiś określony czas. Wystarczy nawet minutka wcierania pasty na jedną rękę. Najważniejsze jest, by delikatnie pocierać pastą o nasze pazurki, starając się je wypolerować. Powtarzamy wszystko na drugiej ręce, a później spłukujemy po prostu pastę wodą.


Efekt? Po polerowaniu i pomalowaniu paznokci lakierem, prezentowały się one tak:


Miłego dnia wszystkim! :)

19 komentarzy:

  1. super ♥
    zapraszam do mnie , nowa notka :)
    ->klik tutaj <-
    zaobserwowałem,liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób, ja miałam zawsze problem z brudem pod paznokciami, na pewno wypróbuje :)
    W wolnym czasie zapraszam : lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób fajny, bo pastę i szczoteczkę każdy ma :) Ale ja jednak wolę polerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie znałam takiej fajnej metody, dzięki bardzo, przyda się :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym sposobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym sposobie, ale jeśli faktycznie działa to w sumie, jak tylko będę miała czas, to sama spróbuję!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! To tylko kilka minut roboty ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Świetnie! ;) Mam nadzieję, że u Ciebie efekt będzie równie zadowalający.:)

      Usuń
  8. Super efekt! :)

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej metodzie, muszę spróbować :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, nigdy o tym sposobie nie słyszałam, ale efekt jest świetny :)
    Obserwuję ;)

    Zapraszam na nową profesjonalną sesję zdjęciową! Bardzo wiosenną! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/fruit-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Napewno wypróbuje!
    Świetny post <3

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sposób ekstra, nie raz uratował moje paznokcie po czerwonym albo czarnym lakierze :)

    Obserwuje

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaa, no różnica wielka a wystarczy tak niewiele :D
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/ zapraszam do poczytania i obserwcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, nie wiem czy można to uznać za komplement (według mnie tak), ale masz palce i paznokcie jak gitarzystka :P Dobry sposób! :)
    Zapraszam do siebie: http://nieokielznanymilowylas.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam jeszcze tej metody z pastą do zębów :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się z taką metodą, ale może spróbuję :)
    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń